C H A L M E R S - en nunna, tjuv, piga, värd och superwomen



 




Igår var det den omtalande halloweenfesten som stod på schemat. Kvällen började bra, men slutade tidigt.
Står och köar i 50 minuter för att komma in i Chalmers. Fastnar med benet i en del av en byggställning som de har lagt på marken, för att förhindra att folk ska knuffas. Stackars Lisa fastande o tappade sin sko - såklart ska folk knuffas precis i den sekunden. Vi blir återigen knuffade så att man höll på att ramla. Blir tryckt emot ett staket som skall hålla kön rak. Problemet var att detta staket inte satt fast, hade den ramlat hade alla ramlat. Vakterna, ursäkta att jag klagar på er - men tappar ni kontrollen ring polisen direkt. Stå inte o skrik oss i öronen o tro att ni kan ordna upp en kö med 300 personer. Tro inte heller att det hjälper att EN vakt skriker i en megafon att man ska lugna sig. DET HJÄLPER INTE. Tillslut blev polisen tillkallad till platsen, för att skapa lite ordning. Vi hade sett fram emot denna festen så galet mycket och jag är sjukt besviken på Chalmers. De sålde för mycket biljetter och hade för lite kontroll. Jag är rätt kort av mig, vilket resulterade i att jag blev mosad halvt. Efter att ha tappat bort Malin, hanna och fanny i kön så gick vi ur kön.. Det stod helt still och folk bara knuffades och försökte trycka fram kön. Kvällen var kanon tills vi anlände till festen. Men men, nästa år blir det köa klockan 8!
 
 
 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: