2013-07-31

Godmorgon.
Har knappt sovit en blund inatt, det har åskat och blixtrat & REGNAT! Det regnade som en kossa (ett uttryck by - Anna.Fornell, haha!) Vid två tiden ungefär slog blixten ner någonstans här, för det small vill jag lova. Så sömnen är inte någon höjdare inatt. Anna.F sov här inatt igen hos mig - skönt med lite moraliskt stöd, hon skall följa med mig till läkaren och sitta & vänta på mig tills jag är klar, sedan en fika över det och prata lite! Hon sover just nu och jag har duschat, skall peta i mig lite frukost snart och se till så att hon vaknar....
 
Igår gjorde jag inget speciellt, lyckades lyfta mig ifrån sängläge och åka in till stan en sväng - va jobbigt att gå i stan. Blev lite illamående och "stressad" = irriterad. Men jag anser att det är bra att hålla huvudet igång trotts att man inte känner någon ork.... 
Skall också styra av till farmor en sväng, lugna henne lite så att hon får veta varför jag skall till läkaren, berättade lite och hon lät så ledsen? Så det blir en eller två kaffe hos farmor också sedan. Anna följer nog med upp och så käkar vi nog lunch hos henne! Blir nog pannkakor tror jag, Anna gillar det och farmor är mästare! 
 
Efter att Anna har åkt så skall jag dra en timme på gymmet också, fokus ben och rumpa! Tränade aldrig igår, men får köra lite extra idag om jag känner ork till det. 
Väska - Mulberry ... Påtal om Mulberry, jag vill ha en till sån väska - fast i en annan modell - jag vill ha denna modellen
 
 
Jag prövade även en jacka igår... DRÖMjackan - Ralph Lauren - 2490:- Skall spara till den och kanske önska mig den i julklapp om jag betalar hälften. Jackan är underbar! HELT kär. 
Nu ska jag se till så att Anna vaknar och göra lite frukost till oss! 




Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: